
چه خوب و زیباست ورق زدن خاطرات گذشته ، انگار همین دیروز بود
ضمن عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که این بنده حقیر افتخار خدمت رسانی به دانش آموزان سرای را داشتم از کسانی که در این کار خطیر ومهم اینجانب را یاری کردندازمدیر محترم جناب اقلیمی و همکاران فرهنگی عزیز ،نسیمی ،ابراهیمی ، فرجی ،ثنایی و هچنین دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم و اهالی روستا کمال تشکر و قدر دانی رادارم .خدا حافظ به امید دیدار دوباره.
بیر چیخئیدیم دام قیه نین داشینا
بیر باخئیدیم گئچمیشینه ، یاشینا
بیر گورئیدیم نه لر گلمیش باشینا
منده اْونون قارلاریلان آغلاردیم
قیش دوْندوران اوْرکلرى داغلاردیم